17 lutego 2014

Informacja

Chciałam tylko rzec, że matura, ALE! Mam dwa tygodnie ferii, będę złą uczennicą, zajmę się blogiem, piszę, aż odpadają klawisze!
Nadmienię, iż przeczytałam całe moje opowiadanie i jest mi słabo...Shichi to idiotka, ale mogę to wytłumaczyć! Postać dorastała razem ze mną, to wszystko wyjaśnia, że jej dalsze zachowania są jakieś bardziej przemyślane. Poza tym, widać jak bardzo zmieniają się moje sympatie jeśli chodzi o postacie...(ITADEI?! SERIO?! SARENKO, CZEMU NIE WYBIŁAŚ MI TEGO ZE ŁBA?!)
W każdym razie! Wczoraj nadrobiłam jakieś 40 chapterów Naruta (hehe) iiiiiiiii nabrałam weny, wiem jak ma się potoczyć los Shichi i Itachiego plus jeszcze wątek Konohy, Akatsuki, Ryuukiego, także nie jest źle. BTW ktoś w ogóle jest na bieżąco z Naruto? (można to nazwać spoilerem) czy wy też śmiejecie się wniebogłosy jak Madara non stop ma asa w rękawie? Ba, całą talię asów? Kishimoto musi mieć serio gruby hajs za tę mangę, bo ja bym ją skończyła jakieś 100 chapów temu...
No cóż, nie pozostaje mi nic innego jak kazać wam czekać na nowy rozdział! :D
Pozdrawiam, wasza

6 komentarzy:

  1. Pani Autorko czekam do końca świata na rozdział bo kocham Twojego Itachiego ;___________________;.




    ItaDei był spoko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojojoj, dziękuję bardzo! Strasznie mi miło :)

      Serio spoko? Ja mam mieszane uczucia do tego...

      Usuń
  2. Przeczytałam w ciągu jednego dnia całą historię ^^ Jest świetna! Strasznie mi się spodobała :> Już się trochę bałam, że porzuciłaś bloga, ale widzę w miarę świeży wpis, więc mam nadzieję, że notki będą się ukazywały.
    Matura, matura, znam ten ból, powiem Ci tylko, iż nie taka matura straszna jak ją nauczyciele przedstawiają :P (sama jeszcze nie tak dawno przechodziłam).
    W każdym razie skoro już napisałaś, że masz natchnienie, to życzę Ci tylko wytrwałości w realizacji xdd A jakbyś chciała kiedyś przeczytać jakąś opowieść o Akatsuki, to zapraszam do mnie ^^
    http://akatsuki-vii-tajemnice-nieznane.blogspot.com
    Pozdrawiam cieplutko ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za tak miłe słowa, aż zabieram się za rozdział :D

      Usuń
  3. Witam. :)
    Założyłam nowego bloga. Jeśli byłabyś zainteresowana, zapraszam na shouri-muzai.blogspot.com
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jesteś niesamowita, jeśli chodzi o wytrwałość w pisaniu! <3

      Usuń